Skolan ,

Hej ! Nu sitter jag i skolan med Selma , Denise och Olivia . Vi arbetarom olika religoner , jag arbetar med hinduismen , Selma om buddism , Denise om buddism oc´h Olivia och hinduism . Men jag skriver inte om specielt roliga saker , men men . Jag valde det för att när jag var i Indien så var det jätte många hinduer . Jaglyssnar också på musik - Britney Spears Radar - Men jag vill bara säga till en person "anonym" som skrev till Selma och Vega ( Makeupbox ) att du är så jävla korkad ! Haha , du är säkert nån värdelös människa som har absolut inget liv och skriver helt onödiga kommentarer på andras bloggar . Om du tycker så himmlans illa om Vega och Selma då behöver du ju inte kommentera på deras blogg . Så jävla patetisk du är , det är det ända jag kan säga till dig .

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hoppas allt är bra...

testade att göra Lady GAga rosetten på en vän igår kika in å se resultatet



kram

2009-03-23 @ 09:39:34
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Lottie

Just nu har jag frågestund på min blogg. Fråga på vad du vill. Kramar <3

2009-03-23 @ 10:49:22
URL: http://lemonadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0