Sv morgon

Hej  bloggen ! Nu sitter jag i datasalen och bloggar , sitter bredvid Emma , Jowana och Beatriz . Men jag har arbetat klart med min nya kapitel om mig ! Jippi menmen , jag vill bara säga tat jag älskar min header ! Den är ju fan fantastik ! Tack tack Denise www.hotchics.blogg.se ! Men idag ska jag Olivia och Selma va hos Olivia och ha lite myspys ! Vi ska ha jätte mysigt , jag lovar ! Men vi ska hyra film , äta godis ( och middag ) . Men jag skriver mera senare om vad vi gjorde ! Men vi har vikare på svenskan eftersom Birgit är bortrest , vi ska också ha vikarie på So:n eftersom Anna-Carin är i köpenhamn . Men vår lärarvikarie tittar på mig nu , bloggar senare ! <3

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0